torek, 11. junij 2013

Bearly Mine Challenge # 90 - Anything Goes

Prišel je čas za novi izziv pri BearlyMineChallenge.
Ta teden lahko ustvarite KARKOLI.
Sponzors:
 
Uporabila sem dizajnerski papir Bearly Mine Design Paper - Spring Surprise in ga sprintala v dveh različnih velikostih. Enkrat sem printala vzorček velik le 10x10 cm, drugič pa na velikost A4. Tokrat sem voščilnice delala brez štampiljke, razen v notranjosti, ko sem uporabila Vladkin napis "Vse najboljše". Kar nekaj takih oblik voščilnic sem že naredila; preprosto všeč mi je! Tokrat sem se zanjo odločila zato, da poudarim lep dizajnerski papir.


 Voščilnici prijavljam na naslednje izzive:
CharismaCardz - tons of layers
WildOrchid - lots of layers
IzazoviSlatkiši - rođendan


 
Pridružite se nam na izzivu s svojo voščilnico :-))

13 komentarjev:

  1. Two beautiful cards Andreja, both have such a lovely dreamy feeling to them with the soft muted colours.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo nežno, romantično voščilnico si ustvarila. Všeč mi je :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je elegantna! Pa super si naredila, da se še na sredini odpre. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa,v nežnosti in milini.
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti obe, super papirčki in dodatki. Všeč mi je tudi način odpiranja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepa čestitka, predivnih boja, tako romanticna.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo zelo nežne odtenke si izbrala. Lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo sta mi lepi obe,lepe barvne liste si izbrala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oba papirja sta taka prava romanticna in lepo si ju skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a pretty card, thanks for joining us at Charisma Cardz this week x

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely cards! Thank you for joining us at Wild Orchid Challenges and good luck to you!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako lepe cestitke! Divni papiri.

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

    Vanja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.