nedelja, 14. marec 2010

Za posebno osebo


Tole čestitko sem naredila za prav posebno osebo.
Sem pa prej pogledala po izzivih in jo prijavila na dva, in sicer pri FridaySketchers zahtevajo točno določeno postavitev in pri StampWithFun zahtevajo temo pomlad, zato metuljčki in rožice.

6 komentarjev:

  1. Zelo lepa čestitka!Vijugica je super!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta čestitka mi je zelo, zelo lepa. Tista vijugica in na njej metuljčki so krasni. Pa papirčki v ozadju so ravno pravšnji. Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežna in zelo lepa čestitka. Metulčki me vedno pritegnejo, saj so tako lepi.

    OdgovoriIzbriši
  4. To objavo pa sem jaz malo prešpricala :-( No, ampak ni prepozno. Mi je všeč kako si jo skombinirala barvno in postavitveno. Lepa je.

    In hvala za čestitke za Everything but the kitchen Sink izziv. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. hey,
    nice card.
    Thank you for entering my candy and good luck.
    Babsi

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.