torek, 6. julij 2010

Lampijonček

Izziv pri ChallengeUpYourLife se mi je zdel zelo zanimiv, ker zahtevajo izdelavo lampijona ali svečnika, in ker bi lampijonček zelo lepo pasal na najino teraso, sem se odločila za izdelavo. Ampak šment, danes je bil pravi "sodni dan", dež je tako močno padal in veter je pihal za vse odnesti, tako da lampijončku ni pomagala niti najina pokrita terasa. Ni ga več; veter ga je iztrgal, dež pa popolnoma namočil :-(( Še dobro, da sem ga že včeraj zvečer slikala, tako da ga lahko prijavim vsaj na izziv. Izgledal pa je takole:

8 komentarjev:

  1. wow, this lantern is wonderful!! thanks for playing with us at challenge up your life! hugs, manuela

    OdgovoriIzbriši
  2. Škoda, da ga je nevihta uničila, pa tako lep je bil!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, tole pa je res škoda ;( Ampak dobro je vsaj to, da si ga uspela slikat. Odlična ideja in zelo uporabna stvar (če ni teh divjih neviht).

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit lampionček, pravšnji za poletne večere. Naj ti pokaže pot do mojega bloga, kjer te nekaj čaka.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen lampijonček. Škoda, da ga je nevihta uničila.
    Na mojem blogu te čaka nagradica.

    OdgovoriIzbriši
  6. :( ti presneto vreme :(( prav cortkan je bil

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.