sobota, 22. januar 2011

Kitara

Zopet praznuje 40-letni muzikant. In prijatelja, ki sta povabljena na slavje, sta mi naročila kitaro, saj slavljenec igra nanjo.
Ne ni se vrnila ustvarjalna muza, tole je bila zopet nuja. Pa tudi Ctaft-alnica zopet kliče po novi nalogi in tale čestitka je kot naročena za izziv, saj je tokratna tama "nekaj za moškega/fanta". Moško čestitko želijo tudi pri CteativeCardCrew, pri CharismaCardz pa želijo magično številko.
Bilo je kar nekaj dela, predvsem ročnega rezanja, saj sem šablono za kitaro naredila sama in sicer zadnjič, ko je nastala prva kitara. Tokrat sem malo drugače naredila vijake na katere so pritrjene "strune". Za vijake sem vzela kar perlice, jih prišila in nato strune ovila okoli njih. Temno rdečo lepenko (ja, tukaj na sliki je živo rdeča), ki je za podlago kitari, sem spustila skozi hroščka, da sem dobila kockast vzorček. Osnova za kitaro je tudi temo rdeča, ista lepenka, ki pa sem jo okoli senčila s črno barvo VersaColor, na sredini pa z oranžno, tako da se barve prelivajo. Note sem najprej narisala s črnim flumastrom, nato pa čez nanesla bež barvo WacoPearlMarker. Bež barva je vsrkala črno in nastala je srebrna barva. Zanimivo kaj! Čestitka je velika 25x11 cm.

15 komentarjev:

  1. Prekrasan rad!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kulska kitara, profi narejena, in deja s perlicami je super pogruntavščina.
    Po moje si full zadela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, super! tole kitarco bom pa z dovoljenjem prekopirala, ko bomo Žigu dali finančni prispevek za kitaro za katero varčuje ( 600€).Pa ne gre najbolj hitro, pa bomo malček pomagali!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je. Si postala že strokovnjak za izdelavo kitar :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čuuuudovita kitara, res domišljena in zelo lepo izdelana čestitka. Ničesar ni preveč, se mi zdi, da je res ravno prav vsega na njej.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je in všeč mi je kako si dala poudarek na detajle. Res si jo zelo lepo naredila. Kar pa se rezanja in vsega ostalega tiče, pa iz prve roke vem, da je ta kitara kar trdo delo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, tole kitaro si pa res mojstrsko naredila. Drobni detajli, izdelani v nulo so se pretopili v odličen končni izdelek. V tokratni craftalnici boš vsekakor odlična konkurenca! Lepo te pozdravljam! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalna je! Res zelo dodelana, bravo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau! Krasna kitara! Res si na vse mislila. Bo v kratkem tudi pri meni na sporedu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. FABULOUS - my Son's a guitarist.
    Thanks for joining us at CCC this week.
    Best wishes, Sharon

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna kitara, toliko enih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  12. Verjamem, da je na tej kitari ostalo kar nekaj živcev in minut dela (ali bolje rečeno ur). Je pa zato tako čudovita, da jo je prav lepo opazovat.
    Hvala, ker sodeluješ na 21. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  13. Greatest indeed!
    Pozdrav SLO / Tsau EST / Ciao ITA

    OdgovoriIzbriši
  14. Ampak to pa je dela s takšno kitaro ... moj poklon ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke za dobro uvrstitev na craftalnici s tem izdelkom, si si zaslužila, LP!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.