sreda, 25. maj 2011

2 leti

Danes, na dan mladosti praznuje mala nekačinja Živa in ti dve čistitki sta zanjo. Prvo bo dobila od naju, drugo pa od babice in dedija.
Zgornjo čestitko prijavljam na izziv pri JUGS, kjer hočejo barve iz vternice.

Za tega pujseka sem idejo dobila pri Simoni in naj dodam, da je vse izrezano ročno.
repek na zadnji strani

Sedaj pa hitro na praznovanje :-)) 

15 komentarjev:

  1. Sve su čestitke tako slatke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratni sta, res!! Sploh prva mi je zaradi živih, pisanih pomladnih barv izjemno lepa! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super cute cards! Love the rainbow pinwheel! Very creative! Thanks so much for playing along with Just Us Girls!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako živahna veternička ... jo kar vdim kako hiti z vrtenjem v vetrovnem vremenu ... pa pujsek je tud zakon ... še sploh repček mu prav pristoji ... dodelan do zadnjega detajla ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe čestitki sta zelo lepi! Prva z vetrnico mi je sploh lepa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta čudoviti! Prepričana sem, da ji bosta zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta čudoviti.
    Vetrnica je čudovita zaradi barvne eksplozije, pujsek pa ... preprosto simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super motiv mi je mavrična vetrnica, pujsek pa je zelo zelo simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta pujsek je pa res lušten! Super ideja.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo in pisano. Krasno si ujela mavrico v vetrnico in jo postavila sredi travnika :) Pujsek pa je itak zakon. Sama si prav želim narediti eno bolj pisano, veselo čestitko, pa na koncu vedno posežem po naravnih barvah. Kaj čem, ne morem s svoje kože. Prav zato mi je v veselje pogledati tvojo pisano.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta lepi, vetrica mi je pa še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super pisano. Pujsek je luštkan ampak ta z vetrnico pa zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito, nagajivo, pisano in veselo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čisto v mojih barvah. :) Čudoviti sta.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.