torek, 8. november 2011

Klavir

Črno-belo je tokratni izziv v naši Craft-alnici in sprva se mi je zdel zelo težek, saj mi ta barvna kombinacija za papirčkanje ni všeč. Zdi se mi da paše le na žalnice ali pa res na nekaj konkretnega kot se je taga spomnila Janja in naredila čudovite bacike. Zato sem razmišljala in razmišljala in ob poslušanju te muzike se mi je posvetilo: klavir :-)) Je pa res, da sem pred kratkim vidla pri tuji blogerki tak klavir in ker je spomin še dober, mi je prav lepo uspel. Tako se je kitaram in harmoniki pridružil še klavir.
V večini je vse črna in bela lepenka. Za podlago sem uporabila belo lepenko na katero sem iz neta sprintala notni zapis. Klavir je narejen v 3D varianti, kar se lepo vidi na spodnjih dveh slikah. Vsaka bela in črna tipka so izrezane in prilepljene posebej. Notranji in zunanji del klavirja sem spustila skozi hroščka v dveh različnih reliefnih mapicah.
 
Bodite pisano razpoloženi .-))

23 komentarjev:

  1. Na, ta je pa dobra, zdaj pa še klavir. Dobiš idejo, OK. Ampak da je potem še v 3D izvedbi, to je pa noro. Saj ne morem verjet...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se znašla. Čudovito ti je uspel!

    OdgovoriIzbriši
  3. ah dej no!! se strinjam s Heleno.eno je ideja, drugo pa kako jo ti to spretno rešiš!!
    Noro!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Videz lesa na pokrovu, klaviatura in kako domiselno si prikazala strune. Čudovito. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem kar brez besed ostala in pravijo, da je molk včasih najlepši odgovor. Čudovito je, pa tudi to, da lahko človek pohvalno pokomentira tvoj klavir ob nežni glasbi iz klavirja. Vse dodelano do potankosti.
    Metuljčica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizjemna, voščilnica! Res.

    OdgovoriIzbriši
  7. Črno-beli izziv je res precej zahteven, ampak tebi je to čudovito uspelo! Klavir je fenomenalen in res super čudovit. ღ

    Lepo se imej,
    ℳαηυℯℓα

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo zanimiva izbira za črno belo kombinacijo.Ni kaj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, čudovit je in dodelan v nulo in tale tvoja glasbena spremljava na blogu je res ob tem zadetek v nulo :))) Prekrasno in elegantno, se kar ne morem nagledat.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoja ideja je pa res fenomenalna. Čeprav kao obvladam klaviature, se ne bi spomnila na to kombinacijo. Izvedba je pa itak M E G A! Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasno si se lotila črno-belega izziva. Kako domiselno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja, po dolgem času te spet lepo pozdravljam na tvojem blogu. Ta klavir enostavno kliče po pohvali, enkraten je, v nulo dodelan, zelo, zelo lep. Pohvale tudi za prejšnje objave, zelo pridna in ustvarjalna si, z užitkom sem vse pregledala za nazaj. LP:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita ideja, voščilnica klavir. Pa saj je vse izpod tvojih rok čudovito, tu ni kaj dodajat :)).

    OdgovoriIzbriši
  14. Jednom rječju prekrasno! Divno si ga napravila! Šaljem veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ideja s telim klavirjem.
    Upam, da ne boš zamerila. Bi rekla, da s tipkami nekaj ni vse ok.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tole je pa izjemno!!! Zame je absolutna zmagovalka.

    OdgovoriIzbriši
  17. Waaaaaw ko sem pa tole zagledala so mi pa kar usta dol padla :) Čudovita ideja, tako lepo izdelano ... sem brez besed. LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Super ideja in krasna izdelava.Zelo, zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ujej tole pa je izvedba, kaj izvedba, izvedba in pol! Bravo super je!

    OdgovoriIzbriši
  20. Noro dobro! Prekrasna voščilnica, res dobra ideja in dodelana izvedba, kot smo pri tebi navajeni. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Uau :)) ti pa si mojstrica čestitkarskih inštrumentov :)
    Ma bi te skoraj fehtala za idejo za violino :))

    OdgovoriIzbriši
  22. What a great idea :)I love it :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.