ponedeljek, 19. marec 2012

Mama Sova

Mama Sova
polna znanja in modrosti
kot so naše drage mame. 


 Ideja o teh zavihkih ni moja, mi je fantastično dobra!
Čestitko prijavljam na "Sovji" izziv v Craft-alnico.
Bliža se njen dan :-))

19 komentarjev:

  1. uuuuu, kok je luštna, full so mi všeč barve. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. He he he kako simpatične učke ima. Super si se spomnila, jap materinski dan se res hitro bliža...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa in za mamo bo najboljše darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako je izvirno lepa, s krasnimi trepalnicami in zafifanim perjem, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa ena fensi sovica z umetnimi trepalnicami...:):)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta sovica je pa res nekaj posebnega. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je! Spet presenečaš s svojo domiselnostjo!

    OdgovoriIzbriši
  8. He he, kakšne trepalnice ima tale mama sova, to jo naredi tako zabavno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa je izvirno, ravno zato mi še posebno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. Takale sovica bo res lahko razveselila mamo. Napis mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. ooooooooo kako lepo, sploh tista mašnjica tako lepo dopolni tvojo sovico. LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale mama sova je pa res čudovita. Pa še čisto pomladanska!!!
    lp, Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna sovica in tako lepe trepalnice ima :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Malo drugačna sovica. Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zanimivo, da si sovo povezala tudi z mamino modrostjo :) mi je zelooo všeč :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna sovica, všeč mi je povezava z mamo :).

    Lp, Lili

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja, zlata je vredna!
    Sem zelo zelo samostojna, ampak res:
    ♥Hvala, ker je♥ :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.