četrtek, 31. maj 2012

Hello Živa

V petek, na dan mladosti je praznovala svoj 3. rojstni dan nečakinja Živa in ker ima rada Hello Kitty, sem ji naredila prav to mucico na čestitki. Kitty je prerisana z neta in ročno izrezana. Čestitko prijavljam na izziv pri TheABC, kjer se ravno izteka izziv na temo "žepek".



Naredila sem ji še eno čestitko z vlakcem, ki jim ima tudi zelo rada in ima ne samo enega za igranje. Vlak je oblikovan in izrezan ročno; spet malo rezljanja, brez tega ne znam več :-)) Čestitko sta ji dala babi in dedi. To pa prijavljam na izziv pri CuteCardThursday, kjer je tema "avion, vlak, avto ...".

13 komentarjev:

  1. Obe sladki - kot za triletnico morata biti. Kity mi je še posebno sedla v srce.

    OdgovoriIzbriši
  2. Very pretty card, love the cat and how you embossed the background with lovely butterfly!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabolous cards Andreja,thanks for joining CCT this week!
    Hugs Heidy

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj ne vem, katera je lepša. Vsako po svoje ima poseben čar. Všeč sta mi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lušni in lepo narezljani sta obe. Tako pisani in veseli.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii,kako sta luštni.ena bolj kot ta druga

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo si se potrudila. Vlakec mi je še posebej všeč, ker je tako samosvoj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj kako je luštna Kitty. Super lepo si izrezala vlak, mu dodala ljubke dodatke ... zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako so "sladke"... :). Tole rezlanje pa ti gre res dobro od rok... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav obe sta krasni. Všeč mi je, ker si tako inovativna v tem svojem rezljanju. LP

    OdgovoriIzbriši
  11. O kako sta obe cotkani:)) Kitty in vlakec, res ti gre oblikovanje s škarjicami dobro od rok. Srčki, ki kot dim puhajo iz dimnika so enkratni:)) LP:)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.