torek, 24. julij 2012

Poroka v ciklam barvi

Sobota je bil nov poročni dan. Nevesta in ženin sta izbrala ciklam barvo, zato je naročnica želela dve čestitki v tej barvi, nastalo pa jih je kar pet. Izbrani sta bili prvi dve.




Katero bi izbrali vi?

13 komentarjev:

  1. Lepo si jih skombinirala in se poigrala s ciklama barvo, ki bi meni povzročila kar nekja težav. Mi je pa najbolj padla v oči tista predzadnja s srci in ključem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe so vse od prve do zadnje. Če bi jaz izbirala bi izbrala enako kot Vladka...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne so vse, ampak meni je tudi najbolj všeč ta prva. Zelo lepe barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse so zelo lepe. Super sestavljene in čudoviti detaili. Jaz se pa odločam med drugo in zadnjo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni bi se bilo težko odločiti med drugo in predzadnjo, kar pa ne pomeni, da tudi ostale niso čudovite :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo so lepe. Moj izbor sta druga in predzadnja.
    Ogledala sem si tudi vajine čudovite fotke z dopusta. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Če bi že morala izbirati, bi izbrala drugo in predzadnjo. Vse so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni sta prvi dve zanimivi. Pri vseh pa si se spet zelo potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so lepe, pri meni prevladujeta druga, in predzadnja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uuuu lepe...vsaka ima na sebi nekaj posebnega. Mogoče mi malček barva ne ustreza za poročno ampak okusi so pač okusi... :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse so čudovite, a najbolj mi pade v učka ravno prva...

    Lep preostanek večera...pappa

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse so lepe, najlepša pa mi je druga.

    OdgovoriIzbriši
  13. Res so lepe, sama pa bi definitivno izbrala četrto.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.