sobota, 14. september 2013

Spet en dan za poroke

Bila je lepa sončna sobota in tisti, ki so danes dahnili ♥DA♥, so imeli veliko sonca in topel dan! Tudi tale prva voščilnica je bila narejena za današnji dan, vse ostale pa so "preteklik".
 Na zdravje mladoporočenca!

Zadnjič mi je soseda rekla, da sem letos naredila malo poročnih voščilnic, ampak malo sem jih pokazala :-)) Čeprav so bile vse spodnje voščilnice podobno že narejene, jih vseeno pokažem, saj je vsaka zabeležila poseben dan, v svojih barvah.
 Napis je Vladkina štampiljka.




Uporabila sem štampiljko LOTV, ljubek poročni par. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami. Voščilnicam sem dodala tudi nekaj čudovitih rožic.

Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:
DivasByDesign - Weddings/Anniversaries
AsYouLikeIt - Favourite Flower: Wild Orchid
WildOrchid - Add die Cut


Ne rabim posebej povdarjati katera poročna štampiljka mi je najbolj všeč, kajne :-))

14 komentarjev:

  1. Ta štampiljka poročnega para je res prikupna. Čudovite poročne voščilnice si izdelala. Čisto vse so mi najbolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, odlične su. Koliko ideja. Bravo.
    Lp, Sonja.
    www.paperbox.com.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so lepe in kako žarijo, čisto vsako si naredila tako, da ji barva paše. Mi je všeč, da poroke postajajo vedno bolj elegantno - pisane.

    OdgovoriIzbriši
  4. Včeraj je bil res lep dan za poroke. Ena se je "peljala" mimo mene, druga je bila v istem gostišču, kjer sem bila na rojstnodnevni zabavi.
    Tvoje voščilnice so zelo lepe. Zanimive in ravno prav vsega je na njih.

    OdgovoriIzbriši
  5. What an inspiration packed post Andreja, really lovely all of them.

    Have a good Sunday.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse so prav lepe...si morala biti pa zelo pridna ,da si jih toliko naredila naenkrat.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit poročni šopek voščilnic si naredila Andreja... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  8. Same lepe poročne! sam tale zadnja ta sončna je pa najlepša :))) lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, gorgeous card. Love the flowers you've added. Wild orchid are my faves too.
    Thank you so much for joining in with our ‘Favourite Trees or Flowers’ challenge at the As You Like It Challenge.
    Annette
    Netty's Cards
    Proud to design for :
    As You Like It Challenge,
    ABC Christmas Challenge,
    Top Tip Tuesday,
    The Stamp Basket, and
    Stamp Fairy.

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je, da so tako različnih barv. Vse so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne so in tako lepih barv. Štampiljka je pa res lepa!

    OdgovoriIzbriši
  12. I am loving your creations for our challenge over divas by designs, goodluck xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.