torek, 22. oktober 2013

♥ DA ♥

Danes bom objavo posvetila porokam in dragi V, ki je bila v kratkem na treh porokah in nanje odšla z mojo voščilnico v roki :-))
Hvala Ti, ker se vedno spomniš name!
 Čudovit dizajnerski papir je od Marianne Design.
 Na srček sem nanesla medij za razpokanje.
 
 Prva ji je bila tako zelo všeč, da jo je hotela še v rdeči barvi.



In kasneje še v zlati, z malce priredbe. Z avijončkom, ki vleče napis.
Idejo za avijonček sem našla pri BojiMoji.



 ♥ Imejte se radi ♥

20 komentarjev:

  1. Vau! Če ob poroki dobiš tako čudovito voščilnico, zakon mora uspeti :-) Tale papir pa je res nekaj posebnega, s tvojimi dodatki pa so voščilnice postale pravljične :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so vse. Še posebno mi je všeč ta trodimenzionalnost na papirju. Ti pa si znala to super izkoristiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe poročne voščilnice si naredila, Andreja!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne su sve do jedne, a papir je zaista predivan.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo romanticne so, kot se spodobi in ta papir je res krasen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Waw, to pa je poročna. Rdeč srček, vrtnice, da ne govorim o ozadju - papir je res krasen. Postavitev pa ... fenomenalna. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe poročne voščilnice. Super si skombinirala papir z ostalimi dodatki :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit papir, pot rožice in prekrasna srčka. Zelo lepe čestitke so nastale!

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw kako lepo in kako fina ideja z rožicami. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito ozadje, krasne voščilnice, tale tretja mi je najboljša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super so, vse tri, tile papirji so res nekaj posebnega :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito romantične in zelo lepo dodelane!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse tri so lepe. In kot praviš je papir res lep. Meni so všeč srčki z raspokami.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepe voščilnice. Sama postavitev in lep papir ... krasna kombinacija. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovito, prav zato ker je malce drugače. Tudi meni se zdi, da razpoke na srčku naredijo pravi efekt.

    OdgovoriIzbriši
  16. O, kako so krasne. Všeč mi je letalo in razpokan srček in kako si par ujela v srce.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ozadje je res polno romantike, pa tudi voščilnice nič ne zaostajajo. Lepo.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.