petek, 30. januar 2015

Friday Sketch #87

Pozdravljeni ljubitelji skic :-))
Spet smo tukaj za vas z novo skico
SKETCH#87
Tokrat smo za izziv morale uporabiti svojo digi štampiljko. Jaz sem pobarvala prikupnega zmajčka Dustin pick - Dragon-Monster Truck z Distress Inki. Papir v ozadju je Lemonade. Napis "za tvoj RD ti žeim vse najboljše" pa je od Mavelu.

 
Pridružite se nam na izzivu :-))

14 komentarjev:

  1. Vauuu, prečudovita je :) Zelo lepo pobarvan motiv ;)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale tvoj zmajček bi danes rabil samo še plug pred seboj, pa bi bil v stilu današnjega dne. Lepo si ga pobarvala in prav lušna voščilnica je nastala. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. IIIIIIIIIII kok je pa tole cart :). Zmajčki so moja šibka točka in tale igrača na kamjončku je zakon. Enostavni skici si dala življenje, igrivost in nagajivost -tako kot jo imajo 5-letniki ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Navihana in živahnih barv za 5letnika. Prečudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoj zmajček je strašansko prikupen. :-) Zelo ljubka otroška voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lušne barve, lepa postavitev in zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatična postavitev, še bolj pa mi je simpatičen zmajček- tolovajček..:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna, živahna voščilnica in super pobarvan zmajček :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andreja, tvojo voščilnico sem že občudovala na Friday Sketch Ch., zelo je lepa. Predvsem me je prevzel medaljonček s številko.
    Moja voščilnica je zaenkrat še v glavi ... mogoče jo uspem še danes spraviti v papirnato obliko.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, krasna voščilnica! Zmajčka si odela v krasne živahne barve, tale tvoj petletnik bo navdušen!!! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako je prikupen tale zmajček. Petletnik, ki bo tole dobil bo zagotovo navdušen.

    OdgovoriIzbriši
  12. joj že dolgo nisem bila pri tebi na obisku...zato sem zamudila veliko stvari :(

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooooo...prelepo si zmajčka ujela v krog in izbrala si čudovite barve.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.