sreda, 13. maj 2015

CRAFT-alnica # 134 - SVETI ZAKRAMENT

Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokrat ustvarjamo za pomembne "svete" otroške dogodke, zato se izziv imenuje SVETI ZAKRAMENT.
Torej izdelujemo za Sveti krst ali Sveto obhajilo ali Sveto birmo.
Voščilnica je pravzaprav zelo preprosta. Lepemu dizajnerskemu papirju sem dodala veliko izrezano knjigo Tattered Lace. Napis "Sveta Birma" je izrezek iz šablone Najlepšega Para. Kot dodatek pa še nekaj rožic z vejico.

Za Sveto obhajilo ...

Štampiljko LOTV sem pobarvala z Distress Inki. Napis "Sveti Krst" je izrezek iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca maja


V mesecu maju je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k Liligostji Zvonki in mesečnemu sponzorju
ter se nam pridružite s svojim izdelkom.

13 komentarjev:

  1. Lep nabor čudovitih čestitk ob zakramentih. Tako različne in s toliko detajli. Uau. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri so zelo lepe, za vsak zakrament posebej. Birmanski da knjiga nek poseben pridih svečanosti, drugi dve sta pa nobel že zaradi krasnega ovalnega izreza. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Oho, ti tudisi ustvarjala za vse priložnosti :). Krasne so vse tri. Si mi pa eno zamolčala, če bi mi jo pokazala včeraj bi zagotovo izbrala prav to.
    Pozdravček L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja veš, tale nima nič od našega mesečnega sponzorja, pa je nisem hotla dat na CRAFT-alnco :-))

      Izbriši
  4. Čisto vse čestitke so čudovite. :-) Všeč mi je, kako lepo si okrasila kleih.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne su sve. Ne znam koja mi je ljepsa.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep zborček voščilnic za zakramente. Težko bi izbrala tisto, ki me je najbolj pritegnila, saj so vse čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ops, to pa je tema, na katero se prav nič ne spoznam, lahko samo rečem, da so voščilnice čudovite. Glede na to, da je "naša" pri tej temi res čisto bosa, si bom vzela 14 dni ustvarjalnega dopusta pri Craft-alnici. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastične so in težko bi se odločila katera mi je najbolj všeč. Verjetno bi se odločila za krstno - izpade tako pravljično, čeprav drugi dve ne zaostajata dosti :).

    OdgovoriIzbriši
  9. nekatere znate res za vsako priložnost ustvarjati, tako cart so vse!

    OdgovoriIzbriši
  10. Po enem tednu mi je le uspelo. Brez internetne povezave, je res hudo :)).
    Vse voščilnice so zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala tudi tu tukaj za to lepo priložnost sodelovanja z vami...tvoji izdelki pa so (kot vedno :-) ) čudoviti.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.