četrtek, 26. november 2015

Praznične IV.


Ja, prazniki se bližajo, zelo blizu pa je tudi sobotna praznična tržnica in zato je nastala še ena serija novoletnih voščilnic, tokrat s čudovito štampiljko Najlepšega Para, ki ne potrebuje veliko dodatka. Jaz sem dodala le poseben trakec iz Hoferja. Voščilnice lepim v Galerijo meseca novembra.




Še eno voščilnico imam za pokazat. Delala sem jo za izziv pri 52 Christmas Card


Uporabila sem posebno štampiljko "silhueta" družine. Napis "bragoslovljene praznike" je del štampiljke Mavelu



13 komentarjev:

  1. Zelo lepa serija voščilnic, tudi meni je ta Tinina štampiljka z mislijo zelo všeč. Lepo si jo dopolnila z bogatim trakcem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na to besedilo res manjka samo trakec in joj, ta bingljajoči "keks". Obe sta lušni. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Prve so mi prekrasne. Všeč mi je podlaga, kako si postavila čestitko in odtisnila štampiljko in dodatki. Čudovito.
    Seveda pa tudi druga ni švoh. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri prvi seriji mi je strašansko všeč, kako domiselno si s trakcem okrasila čudovit napis Najlepšega para. Vau! :-) Pri drugi pe je prekrasna silhueta postavljena na zelo lepo osnovo. Želim ti veliko kupcev. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Trakec je povsem dovolj in lepo dopolni napis. Tale silhueta pa mi j ezelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštne. Vsaka po svoje. Super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je tale serija. Tinin napis je res krasen!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely work. I do like the pretty paper, the scalloped border and pretty silhouette image. Thanks so much for playing along with our challenge at 52CCT this week! Good luck with the DT call.

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a pretty card that fits our theme perfectly! Thanks for joining us at 52CCT and best of luck with the DT call, April x

    OdgovoriIzbriši
  10. adorable Andreja, cette ribambelle est si mignonne, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lušni in zanimivi, silhueta družine je super in je krasno sestavljena!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.