torek, 1. december 2015

Feeling Sketchy #134


Smo 1. v mesecu in čas je za novo skico pri FEELING SKETCHY:

Jaz sem tokrat naredila pokončno voščilnico brez sponzorjeve štampiljke. Postavitev mi je bila takoj všeč in sicer zato, ker sem izdelala že kar nekaj podobnih voščilnic z metulji. Ob levi strani sem nalepila Washi trak in dodala napis "vse najboljše".


Sponzor:
Deedees Digis

Pridružite se nam na izzivu ... skica je zelo zanimiva :-))
 

6 komentarjev:

  1. Všeč so mi tvoji metuljčki po dani skici.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes si pa vsa frfotajoča s temi metulji...dobra zamenjava z zvezdicami. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. O, koliko pisanih metuljev. Zanimiva postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji metuljčki zelo lepo frfotajo na voščilnici. :-) Čudovito si interpretirala skico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo - ravno prav razmetani so tile metuljčki ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo je pogledati preletavanje metuljev za spremembo med vsemi novoletnimi voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.