četrtek, 17. marec 2016

10/52


Smo že prišli do dvomestne številke tedna letošnjega leta in v tem tednu želijo pri 52 Christmas Card Throwdown, da izdelamo praznično voščilnico v beli in zeleni barvi.
Uporabila sem 2 reliefni srajčki, snežinke in pikice. Smreka je izrezana s pomočjo šablone Marianne Design. 

10 komentarjev:

  1. Zelo je lepa, všeč mi je vsa ta embosirana belina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito zgleda zeleno bela kombinacija. Lepo si skombinirala oba reliefna vzorčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je barvna kombinacija in belo ozadje še poudari smreko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je všeč ta barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a very pretty background for your lovely tree. I like the oval.

    OdgovoriIzbriši
  6. I like how the dotted embossing folder gives the idea that snow is falling inside the oval area of the card. It's a great one to pair with the snowflake folder you used. Thanks for making 52CCT part of your crafting fun!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušna voščilnica, všeč mi je, da si uporabila zeleno res samo za smrečico :)
    Hvala, da sodeluješ z nami pri 52CCT! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lots of lovely texture on your card! Lovely work. Thanks so much for playing along with 52CCT this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Such a lovely card. I love the polka dots on the tree and the embossing. Thank you so much for joining us in our Green and White color challenge at 52 CCT
    Julie T

    OdgovoriIzbriši
  10. o, tale belina mi je pa tako všeč in še vse embosirano, po mojem okusu.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.