sreda, 22. marec 2017

CRAFT-alnica # 182 - ONE LAYER


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo je izbrala LiLi in se imenuje "ONE LAYER". Izdelati je potrebno voščilnico le na njeni osnovi, to pomeni nič plasti, uporabite lahko le napis oziroma odtis štampiljke.
 Idejo za tako izdelavo ozadja drevesom sem našla na Pinterestu in zdelo se mi je zelo primerno za tokratno temo brez plasti. Drevesa so štampiljke Joy! Oba napisa "naj vse tvoje sanje postanejo resničnost" in "kar lahko sanjaš, lahko uresničiš" so štampiljke Najlepšega Para, zato voščilnice lepim v Galerijo meseca marca. 
Z Distress blazinico sem po osnovi samo podrsala od leve proti desni, nato pa manj odtisnjen prostor zapolnila še z blazinico VersaColor.
 
 
 



V mesecu marcu je z nami spletna trgovina
Pokukajte tudi k LiLiTini, Tanji in Martini ter naši marčevski gostji Klari 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

15 komentarjev:

  1. zelo lepe, me spominjajo na jesen. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. WOW, wunderschön gemacht
    glg Gertrude

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se znašla s podlago in barvami. Drevesa čudovito pašejo gor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe, tudi mene spominjajo na jesen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo tale tehnika mi je pa zelo všeč! Prekrasno izpade. :)
    Mene spominjajo na primorsko burjo, saj drevesa izgledajo kot bi se zibala v vetru. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimivo ozadje za drevesa. Lepo ti je uspelo in obe sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako na easy ...podrsaš levo, podrsaš desno, če se ti še ne dopade vzameš malo druge barve...še rok si ne umažeš, pa nastane tako krasno ozadje. Tole mi je res všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Všeč mi je tvoje poigravanje z drevesi in to podrsano ozadje. Je pa to zame prav poseben izziv saj nikoli ne delam enoplastnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobro si se lotila izziva. Voščilnice so lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimiva tehnika. Je za poskusit ;-) Lepo ti je uspela enoplastna serija, ki je vsaj zame kar velik izziv.

    OdgovoriIzbriši
  11. Saj je res enostavno - malo levo, malo desno, vendar še vseeno ni nujno, da je končni učinek dobr. In tvoj je:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito si pobarvala podlago...svetovna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimiva tehnika, meni je dala dela in po tvojih navodilih sem probala nekaj spacat. Pri tebi izpade lepše :'(!
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.