sreda, 28. junij 2017

CRAFT-alnica # 189 - VOŠČILNICA ZA LASTNO DUŠO


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo je izbrala Tanja in se imenuje "VOŠČILNICA ZA LASTNO DUŠO. Tanja pravi tako: "ustvari voščilnico kot bi jo želela prejeti v poštni nabiralnik in uporabi barve, motive, tehnike, lahko besede, ki najbolj predstavljajo tebe."
Hmmm, tole je bil kar težak izziv, saj je moji dušici veliko stvari všeč, ampak ker imam rada sončne barve tja do rdeče, ker so mi neizmerno všeč Tinini napisi in ker obožujem LOTV štampiljke, je nastala simpatična voščilnica čisto po moje in samo zame.
Uporabila sem:
- eno izmed prvih in najbolj všečno štampiljko LOTV
- en krasen napis iz seta štampiljk Najlepšega Para,
zato voščilnico lepim v Galerijo meseca junija
- nepogrešljive Distress Ink blazinice in z njimi pobarvala motiv
- Spellbinders šablono rožic, ki mi je bila vedno zelo všeč


V mesecu juniju je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k LiLi, Tanji in Martini ter naši junijski gostji Urški 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

5 komentarjev:

  1. Čudovita je Andreja - tako sončna in žareča! Mala pravljična vila pa ti je čisto podobna - iz tvojih ustvarjalnih semen se širijo pozitivne stvari daleč naokrog :-)
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasnih barv in zelo lepa voščilnica. Izziv mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa voščilnica, barvna in domiselna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, prekrasen motiv, barve in čudovit napis - verjamem, da je to za tvojo dušo. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te tvoje barve te kar poživijo. Krasen napis in motiv, pa so čisto po tvojem okusu. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.