nedelja, 17. september 2017

{Sizzix} Pumpkins Patch


Med novimi SIZZIXovimi šablonami v "Halloween" pošiljki so bile tudi bučke in 2 "Spooky" postavi.
 Za ozadje voščilnice sem uporabila dizajnerski papir v zelenem iz Tedija. Bučke sem izrezala iz oranžnega šeleshamerja in jih nato senčila z blazinico VersaColor "paprika". Zaradi izrezanih zarez v bučki, sem jim naredila podlago, katero sem poštempljala z blazinicami Distress Ink. 

 Klobuk in metla sta iz SIZZIXovega seta šablon Spooky, beseda BOO pa je izrezana iz šablone Alphabet

Le kam se je skrila čarovnica???


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:










6 komentarjev:

  1. Aaaa, ne morem verjet. Jaz imam tudi buče s kolobukom za jutrišnjo Sizzix objavo. Sva imeli podoben navdih, ;-) Luštne so tele buče. Pokukaj jutri, kaj sem pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Okrog mojega ustvarjalnega kotička se plazi jutranja megla, ravno pravšnja atmosfera za tvojo "strašno" objavo ... Buči pa tako lepo razbijata sivino, temačnost - saj ne boš verjela Andreja - še sonček je pokukal in razsvetlil dan :-) Naključje?? Kdo ve?!
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Klobuk je pozabila, ko je tako hitela tvoja čarovnica... a tudi brez nje je tvoja čestitka prekrasna 💛

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna in navihana. :-) Zelo lepo si jo sestavila in krasno senčila buče. Dobra fora z očmi v o-jih. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. kakšne krasne buče, super barv.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.