nedelja, 15. april 2018

Feeling Sketchy #191


Naj se najprej zahvalim vsem, ki ste včeraj prišle na naše srečanje CRAFT-alnice,
luštno je bilo in pošteno smo se naklepetale. 
Baterije so spet nafilane :-))


Sedaj pa vas povabim na ustvarjanje z novo skico pri 
Tokratni sponzor je naša slovenska trgovina Darilnica KLAVDIJA, zato smo imele DT članice spet prosto izbiro izdelave po skici. Glede na skico sem uporabila predvsem veliko rožic.


Sponzor:


Pridružite se na našem izzivu.

2 komentarja:

  1. čudovite so vse te rožice, jaz sem potem pozabila kupiti tiste male bež, mi je že žal, ko te tvoje gledam.
    ja, res je bilo fino fajn, toliko klepetanja, da še za štampiljkanje ni bilo časa, naslednjič definitivno še to :))))

    OdgovoriIzbriši

  2. hermosa tarjeta
    gracias por tu huella en mi blog
    saludos desde Chile

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.