sreda, 18. julij 2018

The Male Room #90 - Include An Unexpected Item


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje
"vključi nekaj nepričakovanega".
 Ja, tale izziv mi je bil pa zelo težek; bolj ko sem razmišljala, manj mi je bilo jasno in še posebej, ko sem pokukala kaj so naredile druge članice in tam nisem videla prav nič "nepičakovanega", hmmmm? In tako sem se lotila voščilnice, ki jo bom prav kmalu potrebovala. Kaj je "tisto" (morda nekaj iz napisa), pa presodite sami :-))


Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))


4 komentarji:

  1. Love yourunexpected item on the tie, Andreja! It's fabulous and perfect for a male!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izziv si lahko verjetno vsak po svoje priredi. Bodisi je lahko nekaj nepričakovanega stvar, ki bi bila nepričakovana za slavljenca. Ali pa morda da ima voščilnica kaj takšnega, kar ne bi človek pričakoval na take vrsti voščilnici. Mogoče recimo roža na kravati :)) Razmišljam :) Napis je prav tako lahko nepričakovan na sami kravati. Glavno, da si rešila zagato.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja tole je res precej težek zalogaj, a ne neizvedljiv. Kakor pravi Vladka, si ga vsak po svoje razlaga. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Si mi pa dala misliti.Prav nič lahek izziv ni tole.Tebi pa je dobro uspel.Se tudi sama pridružujem Vladkinemu zapisu,da si nepričakovano stvar vsak po svoje razlaga.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.