petek, 3. avgust 2018

{Sizzix} Festive set


Danes sem po dolgem času spet malo ustvarjala in takole na preprost način preizkusila novo SIZZIXovo praznično šablono Festive set.
 Bela osnova in beli izrezi iz šablone Festive set, vmes pa z Distress Ink blazinicami popackan akvarelni papir.


 Voščilnice prijavljam zaradi napisa "veliko prisrčnih želja"Galerijo meseca avgusta in med Papirčkarice, saj sem v Darilnici Klavdija kupila akvarelni papir, osnove za voščilnice in verjetno tudi kakšno Distress Ink blazinico.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:






5 komentarjev:

  1. Luštna serija voščilnic in lepo si v ospredje postavila izreze.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so! Glede na mojo hitrost izdelovanja božičnih voščilnic, bom tudi jaz morala najti kakšno preprosto varianta. Tvoja mi je super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaa, kolk dobro. Ne morem verjeti, da imam jaz nekaj podobnega na mizi. Zdaj si me samo še dodatno inspirirala ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Enkratne so. Takšne preproste so mi še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.