sreda, 28. november 2018

CRAFT-alnica #225 - BOŽIČNA VOŠČILNICA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "BOŽIČNA VOŠČILNICA". 
Izdelati je potrebno voščilnico po priloženi skici:

Najprej sem mislila, da bom naredila eno bogato voščilnico z zelenjem in suhimi pomarančami, nato pa mi je pod roke prišla SIZZIXova šablona s snežinkami "Snow Flurries" in tako je nastala ena precej preprosta voščilnica. Napis je štampiljka Mavelu. Na voščilnico sem dodala še nekaj kraft snežink, washi trak z napisom in zelene polperlice.


Trgovini MAVELU se zahvaljujem za prejeti darilni paket 
v katerem je tudi potiskan papir s pikicami in štampiljka.




V mesecu novembru je z nami spletna trgovina
MAVELU



Pokukajte tudi k LiLi in Andreji 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

1 komentar:

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.