petek, 14. december 2018

{Sizzix} Embossing Folder "Botanicals"


Danes vam predstavljam eno izmed novih SIZZIXovih reliefnih srajčk Botanicals. Reliefi cvetov, ki sem jih dobila po suhem embosiranju, so tako zelo lepi, da voščilnica ne potrebuje dodatkov, kot le kakšen napis.
 Vsi trije napis so iz seta štampiljk Darilnice Klavdija.
 Na zgornji in spodnji voščilnici je relief udrt. Preden sem v mapico vložila akvarelni papr, sem mapico po rožah podrsala z rumeno Distress Ink blaznico. In po embosiranju sem dobila udrte rumene rože, potem pa predrsala še ostali del s temnejšo blazinico.
Pri tretji, zadnji voščilnici, pa so rože izbočene in sem jih po embosiranju samo še podrsala z rumeno Distress Ink blazinico.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:







4 komentarji:

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.