nedelja, 10. marec 2019

{Sizzix} Floral Frames


Včeraj sem ustvarjala (še čist pod vplivom srečanja v Darilnici Klavdija) s SIZZIXovo šablono Floral Frames.

 Nastale so tri preproste voščilnice. Najprej sem na osnovo odtisnila z Distress Ink blazinicami štampiljko kara in dodala Perfect Pearls prah, da se odtis blešči. Za izrez rožic sem uporabila SIZZIXove teksturnie kartone iz programa Essentials in na njih naredila tehniko "smooshing" z distressi v barvi rože. Kasneje sem osenčila še robove in jih rahlo pomečkala s prsti.






♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:



5 komentarjev:

  1. Fantaatične barve in tole ozadje prav lepo paše v kompletu s scvetjem :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe so. Tudi mene je prevzelo nežno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si ustvarjala in naredila tri prekrasne voščilnice v lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen cvet na čudovitem karo ozadju. Vse tri barvne kombinacije so zelo lepe. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so vse tri, rdeča pa zmaga.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.