sreda, 28. avgust 2019

CRAFT-alnica #243 - LO (LAYOUT)


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "LO - Layout". Izdelati je potrebno stran "scrapbook" albuma v velikosti 30x30 cm po spodnji skici in vključiti 2 fotografiji ali eno razrezano, tako kot sem naredila jaz.



 Rožice in listje je izrezano iz SIZZIX šablone Funky Floral.

LO sem zarotirala.


V mesecu avgustu je z nami spletna trgovina
Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši avgustovski gostji Nataši 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

3 komentarji:

  1. Wauu, kakšen krasen LO, kako dobro si uporabila eno fotografijo. Super je.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako krasen dizajn, pa tako lepo usklajeni papirji in dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila LO. Všeč mi je bogato pisan papir za osnovo. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.