torek, 10. september 2019

Ustvarjamo s Sizzix #10 - SEPTEMBER/OKTOBER 2019


Lepo pozdravljeni!
S Keti iz Keti`s Projects sva vam pripravili nov SIZZIX ustvarjalni izziv,
in sicer že 10. po vrsti, ki se nahaja v Facebook skupini.

Tema 10. izziva je
"KARKOLI"

Za tokratni izziv sem se poigrala z angelskimi krili,
seveda s SIZZIXovo šablono Angel Wings.
Kraft papir sem uporabila tako za ozadje kot za zadnji del kril.
Sprednji del pa sem izrezala iz srebrnega papirja.
 Napis "želimo vam čarobne in doživete praznike" je štampiljka Najlepšega Para,
zato voščilnico lepim v Galerijo meseca septembra.


Pokukajte tudi h Keti, da vidite kaj lepega je ustvarila ona z enako šablono kot jaz, vas pa lepo vabim, da se nama pridružite na izzivu :-))
Pravila najdete v dokumentih na Facebook strani; najpomembneje pa je, da uporabljate samo SIZZIX šablone in teksturne plošče.
V album za 10. izziv (september/oktober 2019) lahko naložite sliko svojega izdelka.
Če nimate FB profila, lahko sodelujete tako, da sliko izdelka pošljete na mail: ustvarjamo.sizzixlifestyle@gmail.com
Zmagovalka 10. izziva bo prejela SIZZIX šablono Meadow Cat


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:


 

 

4 komentarji:

  1. Uau, čudovita je. Ta krila so tako veličastna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krila so fantastična in super si jih vkomponirala v praznično voščilnico :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si uporabila krila na praznični voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.