nedelja, 3. november 2019

ŠOPEK CVETJA


Za odhod v penzijo sem naredila voščilnico kot cvetlični lonček. Rožice sem irezala iz dizajnerskega papirja iz Tedija s pomočjo rezalne šablone Spellbinders.

 Napis "Zdaj je čas, da gredo vse skrbi proč ... Uživaj v penziji!" sem sprintala na tagec Najlepšega Para.

Lepo nedeljo vam želim!

5 komentarjev:

  1. Ooo kako čudovit lonček rož! Super izgleda, tak bi preživel tudi pri meni, ker se mi vse rože posušijo:)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako čudovita voščilnica. Zelo všeč mi je tvoj cvetlični lonček in bogato cvetoča rožica. Super dizajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep šopek rožic si naredila za bodočo penzijonistko. Zagotovo bo zelo vesela.
    Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasen teglček, si me spomnila nanje, dolgo se ga nisem lotila.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.