nedelja, 8. december 2019

{Sizzix} Retro Baubles


Včeraj sem izdelovala papirnate bunkice.
Za izrezovanje sem uporabila SIZZIXovo šablono Retro Baubles.

 Iz vsake šablone sem naredila po 5 izrezov iz različnih dizajnerskih papirjev,
jih nato zlepila skupaj in robove senčila z blazinico.
 Na vsako bunkico sem dodala še malo zelenja, izrezanega iz SIZZIXove šablone
 Holiday Greens in Winter Foliage.
Bunkice sem prijavila na izziv "Praznično vzdušje" v Veselo hiško.



♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:










10 komentarjev:

  1. Lepo.Navdušena sem nad scrapbook ornamenti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno. Jaz danes postavljam smreko, morda mi uspe narediti tudi še kak okrasek iz papirja. Hvala za inspiracijo 😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izgledajo! Pa fajn za porabit lepe papirje:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe bunkice si sestavila iz papirja in jih lepo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične so, zelenje pa jim da popolnost.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti so. Všeč mi je, da si smrečico okrasila s svojimi krasnimi bunkicami.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepe bunkice! Super ideja. Hvala, ker si z njimi okrasila Veselo hiško. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si to izdelala. Krasen papir in izrezki.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauuuu - čudovito, pika! Bom ponavljala za tabo, ker so tvoje bučke čarobne!
    Hvala za navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Navdušena nad idejo. Tudi jaz bom si jo sposodila pri tebi in z otroci naredila nekaj naših čisto posebnh bunkic.
    Hvala, da si delila svoje čudovite kreacije z nami v Veseli hiški. DT Janja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.