sreda, 19. februar 2020

The Male Room #130 - Use Embossing


Čas je za nov "MOŠKI" izziv, ki se tokrat imenuje "UPORABI EMBOSIRANJE".
Jaz sem uporabila suhega in vročega.
Belo osnovo sem spustila skozi Big Shota v teksturni plošči Butterfly Lattice Set in nato podrsala z "vintage photo" in "rusty hinge" Distress Oxide blaznico, pošpricala z vodo in sušila ter postopek ponovila. Rože sem izrezala iz SIZZIXove šabone Spring Stems in jih rahlo senčila. Dodala sem napis Ustvarjalnega Dotika "Vse najboljše", zato voščilnici lepim v Idejnik meseca februarja.

Pridružite se nam na našem moškem izzivu :-))

4 komentarji:

  1. Fajn si se poigrala z dvema različnima tehnikama embosiranja. Krasna moška voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. So gorgeous! Love the color and texture especially! Thanks for inviting me along!

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the colour and texture on your card, just a perfect touch.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivo sestavljena moška voščilnica, te vrste jih vedno rada pogledam, saj se mi zdi, da vsaka ideja za moškega pride hudo prav. Ker pa obvladaš vse tehnike je sigurno pri tebi to mala malica:))). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.