sreda, 20. maj 2020

CRAFT-alnica #261 - POZITIV + NEGATIV


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratna tema se imenuje "POZITIV + NEGATIV". Narediti moramo 2 voščilnici (najlažje v preprostem stilu) in uporabiti na eni voščilnici izrez iz šablone, na drugi pa njen ostanek.

Sama večkrat uporabim tudi ostanke od izreza, seveda če je le mogoče in tokrat sem se zelo potrudila, saj sem se igrala res z malimi rombi. Zabavno mi je vse te delce, ki ostanejo, spet združiti nazaj v celoto in jih ne pustiti v smeteh. 
 Igrala sem se z izrezi iz SIZZIXove šablone diamant. Sem pa danes opazila, da sem to isto šablono uporabila tudi za prejšnji izziv.





V mesecu maju je z nami spletna trgovina


Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši majski gostji Nataši 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

1 komentar:

  1. Prav zares si sestavila cel mozaik! Lepo si uporabila izrez in negativ.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.