sobota, 3. oktober 2020

52 Christmas Card Throwdown: October - Sketch

Prav lep sončen sobotni pozdrav!

Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown in nov mesec začenjamo tako kot vedno s SKICO in moj pogled na njo izgleda takole:
Naredila sem preprosto voščilnico. Uporabila sem temno rumeno osnovo in ji dodala oranžen smušing ter odtisnila (zelo polno) štampiljko svete družine. Dodala sem veliko zvezdo in dve mali, skoraj ne vidni snežinki.


Lepo vabljene na naš izziv po skici!

3 komentarji:

  1. Spomnim se trenutka, ko sva obe kupili štampiljko, ki si jo danes uporabila ;-)
    Sama sem že poskusila z njo, pa mi nekako ni uspelo. Tvoja izpeljava pa je žareča, topla, en mehek objem sije iz nje.
    Ti enega pošiljam na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Majda, vračam topel objem :-))
      Tudi jaz se spomnim tega dne in si želim, da bodo lahko kmalu spet ...

      Izbriši
  2. elle est adorable et très originale Andreja, lumineuse et chaleureuse, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.