sreda, 13. januar 2021

CRAFT-alnica #277 - AG - KARKOLI

 

Prav lepo pozdravljeni!

Pa smo spet skupaj v CRAFT-alnici, saj začenjamo letošnji prvi izziv, ki se imenuje "KARKOLI". Tokrat lahko pokažemo vse še neobjavljene izdelke.
Za izdelavo voščilnice sem uporabila papirje Scrap and Me.
 Božične zvezde sem izrezala iz SIZZIXove šablone iz foamirane pene. 


V mesecu januarju je z nami spletna trgovina



Pokukajte tudi k Gogi in Andreji ter naši januarski gostji Majdi 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

5 komentarjev:

  1. Kako čudovita voščilnica. Všeč mi je bogato okrasje.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo, krasen zelo bohat aranžma si postavila na voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuu Andreja, kako čarobna je tvoja voščilnica, s plastmi si pričarala pravcato pravljico in jo tako lepo zasnežila. Hvala za navdih, na foamirano peno sem čisto pozabila, jo bo treba vzeti v roke, saj je tvoja božična zvezda kot prava!
    Lepo, lepo bodi, Majda
    December? Hm, pri meni je že januar :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit navdih Andreja, se že prijavljam v Craftalnico z mojo voščilnico. Vse dobro, lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.