petek, 30. julij 2021

Sveti Krst

 

 Za izdelavo voščilnice sem uporabila papirje "Simple Story beige" Scrap and Me. Lotila sem se tudi tehnike "Fussy Cut", izrezovala sem listke in cvetove ter dodala še nekaj kupljenih rožic.

Napis " Angel je svetla lučka v tvojem življenju, ki te dvigne, ko tvoja krila pozabijo leteti. " je sprintan
Angelska krila sem izrezala iz SIZZIXove šablone Angel Wings.

Voščilnico prijavljam na izziv " Wings " pri ScrapAndMe.


2 komentarja:

  1. Tudi na tej voščilnici si zelo lepo uporabila angelska krila. Izbrala si tudi pravi napis za to voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifu card, love the wings :)
    Thank you for playing with ScrapAndMe :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.