sobota, 7. januar 2023

52 Christmas Card Throwdown: January - Sketch

 

Prav lep sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown in spet bomo lahko skupaj ustvarjale praznične voščilnice in si s tem prihranile več časa v decembru, ko bodo le te že narejene in pripravljene za pošiljanje. Tedenski izzivi si bodo sledili v zaporedju kot do sedaj, najprej skica, nato barve, potem tematika in na koncu tehnični izziv. 

Mesec januar je moj in izbrala sem spodnjo SKICO, moje voščilnice pa izgledajo takole:
Za izdelavo voščilnic sem uporabila dizajnerske papirje Craft`o Clock.
Napis " vesele praznike " je izrez iz šablone Najlepšega Para, 
zato voščilnico lepim v Galerijo meseca januarja.


Lepo vabljene na naš izziv po skici:


7 komentarjev:

  1. Lepo serijo si izdelala, Srečno in ustvarjalno leto ti želim

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepi voščilnici. Papir z vzorcem pletenega puloverja je fantastičen. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. très élégante création, chic et classe Andreja, je te souhaite une très belle nouvelle année, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Your cards are so pretty. I especially love the blue sweater looking knit. Simple and clean!

    OdgovoriIzbriši
  5. These are just beautiful! The papers are gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja hvala za imenitno skico, zelo sem uživala v njenem poustvarjanju. Tvoja izpeljava je tako topla in te barve ... saj veš, da sem čisto očarana.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja... great sketch! Looking forward to playing with you every week! Thank you!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.