sobota, 15. april 2023

52 Christmas Card Throwdown: April - Theme


Prav lep pozdrav na deževno soboto!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Tretja po vrsti v mesecu je tematika, zato želimo na voščilnicah videti BOŽIČKA.
 Izbrala sem tradicionalne božičkove barve in seveda sem izbrala mojega favorita, to je čudovit izrez iz SIZZIXove šablone. Ozadje sem naredila s pomočjo teksturne plošče s snežinkami. Z zelenimi Distress Ink blazinicami sem podrsala po snežinkah, pošpricala z vodo in posušila z grelno pištolo; nato vzela drugo barvo in postopek ponovila.


Lepo vabljene na naš IZZIV!


3 komentarji:

  1. il est si beau ce père noël, belle création Andreja, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja... great background... and especially love your Santa! So unique!

    OdgovoriIzbriši
  3. A gorgeous Santa on a wonderful card base! Very pretty!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.