nedelja, 28. maj 2017

Prvo Sveto Obhajilo


je danes v sosednjem kraju


 in zato je nastal album za nekaj najlepših slik :-))
Naj slike govorijo ...














Sončno nedeljo vam želim!

14 komentarjev:

  1. Wauu, Andreja! :) Izjemno čudovit album si naredila za fanta. Prekrasno barvno kombinacijo si izbrala in dodala preproste A krasne detajle. Zelo mi je všeč! :) Prijetno sončno nedeljo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. This is really lovely Andreja xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, album, dopolnjen s fotografijami bo zelo lep spomin. Enkratno so skombinirala izrezke, papirje, štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo lepo - čudovito darilo za zbirko spominov, ki jih ne želimo izgubiti... Izbrala si tako tople barve, ki božajo in objemamo, res prelepo.
    Naj bo prelep tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit album. Prvoobhajanec bo gotovo zelo vesel krasnega darila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen album je. Umirjen in eleganten hkrati. Jaz sem si vzela nekaj dni oddiha od računalnika, ti pa vidim, da si v tem času pridno objavljala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, Andreja, pomagaj, jaz se pa ukvarjam s sveto birmo. Tvoj album je prekrasen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a veš, da ga tudi jaz delam ta teden in ga moram v petek predati :-))

      Izbriši
  8. Prelepe barve, umirjene in krasna dekoracija...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo Andreja, čudovit album si naredila.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.