nedelja, 21. maj 2017

Sestrina poroka


Pred 14. dnevi je bil ta veseli dan, ko se je poročila mlajša sestra in tako so sedaj oddane vse Pivkice :-)) Luštno in lepo je bilo!

Kar nekaj stvari sem izdelal za ta poročni dan, nekaj zase in nekaj za druge.
Teta si je zaželela voščilnico v katero sem dodala njen klekljan srček.

Napis "Iskrene čestitke" je izrezan iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca maja.


Staršema sem naredila voščilnico oz. škatlico kot knjigo.





Za naju pa sem izdelal album za nekaj slik.

 Vrtnice so izrezane iz SIZZIXove šablone.



 Tudi srčki so SIZZIXova šablona.


 Tole pa je najnovejša SIZZIXova šablona "ovoj za vabilo".




Na koncu pa vas vabim, da pokukate na SIZZIXovo stran, kjer je veliko idej za POROKO in tudi nekaj novih digi papirjev.

13 komentarjev:

  1. Andreja, z eno besedo: vse od prve do zadnje stvari čudovito. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, lepo si se potrudila in naredila krasne izdelke za ta poseben dan tvoje sestre.

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, prekrasno, tako lepo kombinirano! paša za oči!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako lepo je vse in kako si se potrudila. Sestra je morala biti navdušena kakšne lepotičke je dobila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zbirka. Tale nova sizzix šablona je tudi čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar precej ustvarjalnih trenutkov si pustila v teh čudovitih poročnih izdelki. Enkratne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakšne lepote, pa saj tako mora biti za takšen poseben in srečen dan. Vse kar si naredila je čudovito. Tako lepo si kombinirala klekljano srce z papirčki, album in knjigica sta pa tudi dih jemajoča.
    Krasno, tvoji tamali sestrici in možičku želim same dobre stvari😍.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz te moram pa najprej pohvalit za ...najdaljšo objavo v vseh teh letih, kar te spremljam. Sem šla 2x pogledat, da nisem slučajno na Sonjini strani:-)).
    Srečno "tamladim"....!!!! Ker pa čas tako hitro beži, ti predlagam, da začneš misliti kar na album za njuno zlato poroko...3x greš spat in bo prišla:-))
    Nad albumi sem itak navdušena, barva je ....joj, spet bom jaz to rekla ...(res si moram dat pregledat glavo pri kakšnemu nevrologu!!!!)... FANTASTIČNA KOMBINACIJA....modro bela. Prav tako knjigica. Klekljan srček pa itak....samo upam, da ga nisi prilepila.
    Res si se lepo potrudila....sicer pa...zakaj pa so starejše sestre?????? Za zgled mlajšim!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. he he Mojca, si me nasmejala :-)) Hvala, Hvala
      Tale je slučajno dolga objava, ker sem hotla vse skupaj združit in še zdaleč ne sežem Sonji do kolen, tudi zato, ker ona objave tako lepo besedno dopolni .-)
      Klekljan srček pa je samo zataknjen, kar se lepo vidi na predzadnji sliki.

      Izbriši
  9. Lepo si se potrudila za sestrico :) Bogato okrašen album je ravno pravšnje darilo za tak dogodek. Obilo sreče in lepih trenutkov na skupni poti želim tvoji sestrici in njenemu možu:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si se potrudila za najmlajšo sestro in verjamem, da ti je bilo posebno veselje vse to narediti zanjo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj, kako lepo si vse spedenala in se potrudila za svojo sestrico. Čestitke njej in tebi!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako zelo srčno, nežno, iskrivo... prelepo! Prepričana sem, da ste se imeli čudovito na ta rožnati dan, ti pa si po tvoje poskrbela, da bo ostal nepozaben - na toliko različnih načinov si polepšala ta dan drugim in sebi, kajne?!
    Ponovno si nam postregla s celo kopico navdihujočih izdelkov - hvala :) Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.