sreda, 18. oktober 2017

CRAFT-alnica # 197 - TORTA


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "TORTA". Izdelati je potrebno škatlico v obliki pravega trikotnega koščka torte in jo poljubno okrasiti.
Jaz sem si zaželela torto z vanilijevo kremo in oblito s čokolado :-))
mmmm kako bi pasal sedaj en tak kos torte ....
  Torto sem izrezala s pomočjo rezalne šablone CREAlies. Zadaj sem jo kar zaprla, da sem lahko dodala sprintan napis. Na predel kjer je mišljen biskvit sem prilepila zelo tanko peno, na predel s kremo pa teksturni papir. Vse skupaj sem obdala s tekočo perlico. 



V mesecu oktobru je z nami spletna trgovina

Pokukajte tudi k LiLi in Martini ter naši oktobrski gostji Vilinki 
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

12 komentarjev:

  1. O, krasno zgleda in ne vem zakaj se mi zdi, da je orehova ;) Pa še čokoladni listek je gor, njami.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je zagotovo najbolj sladek izziv daleč naokoli. Tvoj košček torte je lep in zelo vabljiv :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni se zdi, da je orehova, ali pa lešnikova :)) videti je slastna

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna in slastna zgleda. Izziv pa kar zahteven zame, ker nimam šablone, bi mi bilo lažje pravo spečti, sem jih že veliko, papirnate pa še nobene :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bojim se, da bo zame za danes preveč sladkosti :) Same slastne torte in človek se kar težko odloči, katero si izbral. Tudi tvoja je vrhunsko izdelana in okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  6. u kako slastno izgleda. Mhmhm morda tudi jaz končno uporabim šablono torte, ki jo imam doma že...kar nekaj časa nooo :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoja tortica je za prste obliznit!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem morala prav še enkrat pogledati, da ni slučajno prava torta :D Slastna ni kaj.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole bi pa kar snedla, tako resnično zgleda. :-) Zelo mi je všeč. Hvala za "recept". :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Slastna tortica, glazura, kot bi bila prava.
    Super
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Že samo pogled je pohujšljiv in kaloričen za nekoga,ki obožuje vse te stvari.....tako da...hvala ti lepa za vse kilce, ki so se nabrale v tem tednu zaradi tvojega izziva....Še tale tvoja smetanca, ki se preliva preko torte je mamljiva.... Le glej, da bo naslednji izziv.....kako izgubiti vse to, kar smo si pridelale ta teden.
    Tvoj kos torte pa.....uh.....pa gredo kilce spet gor!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja, čudovito izdelan kos torte :) Tako realistilno zgleda, da bi človek kar zagrizel vanjo :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.