nedelja, 22. oktober 2017

{Sizzix} Floral Butterfly


Deževna nedelja je namenjena ustvarjanju in seveda volitvam za predsednika :-))
Danes sem preizkusila še eno ta novo SIZZIXovo šablono in sicer Floral Butterfly. Pravzaprav sem preizkusila dve šabloni, tudi veliki izrez metulja.

 Dizajnerski papir je iz Tedija in sem ga kombinirala tako za ozadje kot tudi za sam izrez metulja. Mali metuljček iz rožic mi je zelo všeč in je tudi zelo primerne velikosti, medtem ko ta velik meri nekje 10x10 cm. Napisi so iz Ustvarjalnega Dotika.




♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








7 komentarjev:

  1. Joj, meni je tudi tale metuljček padel v oči ampak ga še nisem imela priložnost preizkusiti. Krasno pride tudi v kombinaciji z večjim.
    p.s. A si videla novosti na Sizzix.uk? Čipkaste variante in mixed media? #vsebimela ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veseli, pisani in razigrani. Enkratni sta.

    OdgovoriIzbriši
  3. U hudi izseki metuljev . Obe sta mi všeč.
    Lp, Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni nikakor več ne uspe redno komentirat objav, zato pa si rade volje vse pogledam na Instagramu. Gre veliko hitreje :) Dobro si izpeljala to z metulji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa, razigrana in frfotajoča voščilnica v jesenskih barvah. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.