sobota, 18. november 2017

Christmas Card Throwdown: November - Colour


Danes pa pošteno zamujam z mojo objavo praznične voščilnice. Upravičeno, saj smo imele srečanje ustvarjalk, ampak o tem v naslednji objavi ... luštno je bilo :-))
Čas je za nov praznični izziv in tokrat so na vrsti barve:

 Sinoči je nastala tale voščilnica prav na hitro, saj sem bila preveč zaposlena s pripravljanjem darilc za ustvarjalke. Za izdelavo sem uporabila kraft osnovo, zeleno izrezane smreke in rjavo izrezanega božička z jelenčki. Izrezi so SIZZIXovi.

In naj bo letos božič bel!


Lepo vabljene na naš izziv!

6 komentarjev:

  1. Pozdrav draga Andreja, s obzirom da si ju brzo uradila lijepo izgleda kao i sve ostalo. Mene nije bilo jaako dugo na blogu nisam imala mogucnost, ako uspijem pridruzit cu se izazovu. Lijep pozdrav -Klaudiya

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se znašla s temi smrekami in Božičkom. Tako preprosta je in zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa praznična voščilnica. Domiselno si razporedila barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. C'est vraiment très joli Andreja, sobre et charmant, j'aime ce ciel en Kraft et les sapins dont seul la cime apparaît, biz

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, lepe smreke in takšni božički v silhuetah so mi super!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.