nedelja, 19. november 2017

{Sizzix} Diamond Box + Wild Flowers


Včeraj je bilo luštno v družbi srčnih ustvarjalk. Bila je super pozitivna energija, veliko smeha in dobrega klepeta. Vesela sem za nove obraze in nova poznanstva. Hvala vam za prijetno druženje in za vsa krasna darilca. 

Tudi jaz sem izdelala drobna darila za vse udeleženke, za organizatorki Andrejo in Majo pa malo večja. 

 Za Andrejo in Majo sem izdelala po en diamant s presenečenjem v notranjosti. Izrezala sem ga iz rumeneg kartona, zlepila skupaj in pošpricala enega z rdečim in enega z modrim Art Mixed Media sprejem. Dodala šopek divjih rož in besedo "hvala", zato diamant lepim v Galerijo meseca novembra.

 Ostala dekleta pa so dobila šopek divjih rož in PEZ bonbone.
Ja, moja mašina je kar nekajkrat zarezala :-))






♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








14 komentarjev:

  1. Me veseli, da sva se videli in malo poklepetali. Hvala za izvirno darilo. Krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za tvojo družbo in hvala, ker si tolikokrat obrnila sizzix:-))...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni paketki, lepo da si/ste se imele fino.
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, prekrasna darilca. Vidim, da so ta srečanja pravi projekt :) Super, da ste se imele super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Such beautiful projects! Love all the pretty colors! So fun and cheerful!

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja hvala za družbo in tako lep šopek ter seveda "bončke" - mi jih je Mija že zaplenila :).

    OdgovoriIzbriši
  7. A veš, da sem bila prepričana, da so bili žareči, sonca polni šopki tvoji - tako srčno energijo so izžarevali. Hvala za čudovit šopek in za dobro družbo, bonbončki pa ... vem, da bodo prišli prav v tednu, ki je pred mano :-)
    Lepo te je bilo videti in slišati, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. O, si bila pridna in s Sizziksom sta naredila tako lušna darilca. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa je bilo rezanja! :-) Hvala za čudovit šopek, ki ne bo ovenel, pač pa zaživel novo življenje na voščilnicah. :-)
    Krasno druženje je bilo. Veliko pozitivne energije, prijaznosti in smeha. :-) Do naslednjič...

    OdgovoriIzbriši
  10. U kako si bila pridna. Čudovita darilca si pripravila...

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, tako lepo te je bilo spoznati...drugič pa se morava malo bolj naklepetati. Eden izmed krasnih šopkov je mooooj :-)))))!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo te je bilo videti po dolgem času. Hvala ti, za enega od teh krasnih šopkov. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. jaaa, fino fajn, da smo se spet videli, ideja pa tako originalna in lepa, da joj - ravno prej sem si tvoje rožica spravila za ponovno uporabo na kakšni voščilnici!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.