ponedeljek, 22. januar 2018

Čas je ...


... da končno razglasim izžrebaniki
mojega bonbončka :-))
Najprej pa hvala vsem, ki ste oddale svoj čudovit komentar!



prva izžrebanka je Kristina
in prejme SIZZIXove reliefne srejčke

   


druga izžrebanka je Valentina B
in prejme SIZZIXove šablonce mesecev



Ne morem pa mimo Klarine objave, ker je v njej z voščilnicami zajela vse "moje" izzive in si definitivno zasluži tolažilno nagrado.



Tako da, drage moje, oglasite se mi na mail s svojim naslovom!



10 komentarjev:

  1. Iskrene čestitke obema :)
    Tebi Andreja, pa želim lep dan ☺
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke nagrajenka,a :-) Tebi Andreja pa želim še veliko srčnih objav, s katerimi nam lepšaš naš vsakdan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo hudo. Sem že pozabila, da sem sodelovala. Še nikoli nisem bila takole izžrebana. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke nagrajenkam! Uživajte z novimi igračami. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, hvala:)))) ! Pa imam še enkrat polepšan dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Andreja! Si mi zelo polepsala kar cel teden, ko moje ustvarjanje caka, da se mi povrne zdravje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke nagrajenkama, prav tako pa tebi za vse, kar ustvarjaš in za projekte, pri katerih sodeluješ. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.