nedelja, 21. januar 2018

{Sizzix} Lantern


Po voščilnici z lanterno je nastala še čisto prava lanterna,
izrezana iz SIZZIXove šablone Lantern
Bilo je kar nekaj igračkanja z njo, ampak se je izplačalo, saj mi je končni izdelek zelo všeč. Pripravila sem tudi nekaj slik s postopkom izdelave.
 Najprej sem izrezala 4 eneke dele iz akvarelnega papirja in na zadnjo stran prilepila paus papir. Nato sem po zgornjem delu, kjer so rožice, podrsala z blazinicami Distress Ink. Vzela razpršilko in pošpricala z vodo, da so se barve lepo razlezle in kapljice odtekle.

 Izrezala sem dodatne rožice, jih osenčil in kasneje prilepila na osnove.

Ko so se pobarvane osnove lepo posušile, sem jih zlepila skupaj.

Tukaj je še nekaj slik zložene lanterne.
Slikala sem vse vogale, saj se le tako lepo vidi prelivanje barv.
Kot dodatek pa še nekaj sequinčkov.




♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:





10 komentarjev:

  1. Just beautiful!!! Something very special!

    OdgovoriIzbriši
  2. Konkretno si se lotila lanternice in glede na končni izdelek se ti je splačalo:). Lep okras, v lepih barvah. Pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo krasna je, tako lepo si prelila barve. Zelo lep okras za prihajajočo pomlad.
    Pa še postopek izdelave, super. Samo še šablona mi manjka in tudi jaz si jo lahko izdelam.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna lanterna in čisto sem navdušena nad prehodi čudovitih barv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna laterna in čudovito pobarvana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo kako je lepa...pa barve, ki se mavrično prelivajo iz ene v drugo....kakšni kurenti neki...samo prižgi tole, postavi ponoči laterno ven in boš videla, kako bo odpihnilo minus na vašem koncu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo krasna laterna in zelo lepo pobarvana. Sekvinčki ji dajo še bolj romantičen pridih 😉 Hvala za postopek izdelave.
    Bodi lepo,
    Danioca

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako je lepa! Čisto nekaj posebnega. :-) Hvala za nazoren prikaz izdelave.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si to izdelala in obarvala v mavričnih barvah. Krasno zgleda, ko sveti.

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, tole je pa čudovito. Tako lepe mavrične barve in ko je prižgana, izgleda prelepo...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.