torek, 13. marec 2018

52 Christmas Card Throwdown: March - Colour


Prav lepo pozdravljeni!
Tokrat z veliko zamudo, saj danes ni sobota, kajne. Jap, že v petek zvečer me je virus položil v posteljo in preležala sem cel vikend. Danes sem že mnogo bolje; še jutri ostanem doma, da si naberem moči, potem pa spet v službo.
Očitno sem imela spomladansko čiščenje :-)))))

Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka marčevski BARVNI izziv in moja voščilnica v rdeči in kraft barvi je izgledala takole:
Na kraft osnovo sem prilepila rdeč list papirja in potem še eno plast kraft papirja. Na kraft papir sem z "frayed burlap" Distress Ink blazinico odtisnila male snežinke. Osrednji motiv je rdeča izrezana bunkica iz šablone CottageCutz. Dodala sem še napis "Srečno", izrez iz šablone Najlepšega Para, zato voščilnico lepim v Galerijo meseca marca.


Lepo vabljene na naš izziv!

6 komentarjev:

  1. Upam, da boš kmalu spet pri močeh. Voščilnica pa je zeloo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa čestitka, tebi pa želim čimprejšnje okrevanje. Ja telo nam po navadi samo sporoči, kdaj se moramo malce ustaviti :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Elle est charmante cette carte Andreja, sobre et festive, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si kombinirala zahtevani barvi in nastala je krasna praznična voščilnica. :-)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.