sobota, 17. marec 2018

52 Christmas Card Throwdown: March - Theme


Prav lep pozdrav na megleno in deževno soboto!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Tretja po vrsti v mesecu je tematika, zato želimo na voščilnicah videti BOŽIČKA.
 Tokrat nisem šla v tradicionalne božičkove barve, saj je bilo v preteklih izzivih skoraj vse rdeče. Seveda pa sem izbrala mojega favorita, to je čudovit izrez iz SIZZIXove šablone. Nadela sem mu modro-belo kapo z bleščicami. Ker je Božiček zelo lep, sem ga položila samo še na ozadje. Ozadje sem naredila s pomočjo teksturne plošče s snežinkami. Z rjavimi in modrimi Distress Ink blazinicami sem podrsala po snežinkah, pošpricala z vodo in posušila z grelno pištolo; nato vzela drugo barvo in postopek ponovila.


Lepo vabljene na naš IZZIV!


8 komentarjev:

  1. Krasna voščilnica. Izrez božička je fantastičen!

    OdgovoriIzbriši
  2. Božičkov izrez je res čudovit in zagotovo všečkam netipične barve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si se spomnila izbrati drugačno barvo za božička.In spet imamo en fajn izziv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo božiček z modro čepico, lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the Santa die-cut - it looks fab! And I like the way you've given him a blue hat for a change. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Ce qu'il est beau ce pere noel Andreja, c'est la star du jour, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo ozadje si izdelala čudovitemu izrezu Božička. :-) Modra kapa z belimi pikami mu super paše. :-))

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.