sobota, 23. junij 2018

52 Christmas Card Throwdown: June - Stash


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Spet smo z vami pri 52 Christmas Card Throwdown. Prišli smo do zadnjega izziva v juniju in pripravila sem stilski izziv. Tema tokratnega izziva je "LESENO OZADJE".
 Bez šeleshamer sem potapkala s svetlo rjavo Distress Ink blazinico in ga razrezala na centimeter široke pasove. Vsak pas sem posebej osenčila z rdeče-rjavo blazinico in jih prilepila na osnovo. Jelen je izrezan iz SIZZIXove šablone Elengant Deer. Rahlo sem ga osenčila in rogovju dodala bleščice. Napis "spet so tukaj najlepši prazniki v letu." je štampiljka Ustvarjalnega Dotika.


Lepo vabljene na naš praznični izziv!

6 komentarjev:

  1. Oh la la Andreja, quelle prestance il a ce cervidé! C'est magnifique tout en restant simple, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovitega jelena si postavila na leseno ozadje. Zanimiv izziv, upam da mi v vsej tej gužvi uspe narediti voščilnico za vaš izziv :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lesenemu ozadju se lepo poda ta jelen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ozadje in jelen super lepo zgleda na njem.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.