sreda, 13. junij 2018

CRAFT-alnica #213 - EASEL CARD


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo je izbrala ANDREJA M in se imenuje "EASEL CARD". Naredi je potrebno voščilnico z več prepogibi.
Odločila sem se za poševno "easel card", saj sem ravno v času razmišljanja kaj bom naredila na to temo, dobila naročilo za izdelavno voščilnice in v "navodilih" je bila omenjena tudi mansarda (v hiši gospod dokončuje z izdelavo mansarde).
Leseni del oz. deske sem izdelala s pomočjo prejetega dizajnerskega papirja.
Bež papir s pikicami sem razrezala na pasove in jih podrsala s svetlo rjavo blazinico Distress Ink, nato pa še osenčila s temnejšo rjavo.



 Trgovini RAYHER se zahvaljujem za prejeti paket materiala.



V mesecu juniju je z nami spletna trgovina
 RAYHER 


Pokukajte tudi k LiLi in naši novi članici Andreji M ter naši junijski gostji Kaji
in se nam pridružite s svojim izdelkom.



7 komentarjev:

  1. Tvoja easl izvedba me je čisto presenetila, saj si spodnji del prepogiba izkoristila za tematsko željo naročnika! Čudovita ideja, ki gre na mojo TO DO listo

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je z zanimivim pregibom. Tudi tematsko si jo super "zadela".

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako lepa mansarda! :-) Prepogib voščilnice mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovno si se znašla s prepogibom in naredila TOP tematsko voščilnico. Všečkam 100 na uro :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoja drugačna oblika me je prav navdušila. Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastična voščilnica. Kako dobro si se znašla in upodobila streho. Top ideja in krasna izbira papirjev in motiva.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.