sobota, 8. september 2018

52 Christmas Card Throwdown: September - Colour


Prav lep sončen sobotni pozdrav!
Pri 52 Christmas Card Throwdown že poteka septemberski BARVNI izziv in za izdelavo praznične voščilnice moramo uporabiti limetino zeleno in močno pink barvo.
 Jaz sem se odločila, da naredim eno preprosto voščilnico, saj sem odlašala z izdelavo in sem jo naredila sinoči, ko sem prišla s prijetnega ustvarjalnega druženja.
Hvala punce za lepo petkovo popoldne :-))
Uporabila sem tri različne strukturne srajčke in sicer s pikami, snežinkami in vijugicami na darilnem paketu. Paketu sem dodala še pentljico in voščilnica je bila narejena.


Lepo vabljene na naš izziv!

3 komentarji:

  1. Zanimiv nabor barv, voščilnica pa prav zaživi z vsemi drobnimi dodtaki in reliefi :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna CAS voščilnica. Lepo si kombinirala različne strukture papirčkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sobre et efficace, ta carte est très chouette, biz

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.