sreda, 19. september 2018

CRAFT-alnica #220 - BARVE JESENI


Prav lepo pozdravljeni!
Minilo je 14 dni in v CRAFT-alnici imamo nov izziv. 
Tokratno temo sem izbrala jaz in se imenuje "BARVE JESENI". Videti želim izdelek v barvah jeseni kot so na spodnji sliki:

 Izdelala sem 3 preproste voščilnice in uporabila vse tri različne strukturne papirje: zelenega, rjavega in rumenega. Vse tri osnove sem pustila skozi Big Shota v reliefni srejčki "Rose Vines & Trellis set" in nato podrsala z Distress Ink blazinicami.  
 Napis "Naj bo tvoj rojstni dan poln čudovitih presenečenj." sem odtisnila na paus papir. Perlice sem naredila z Nuvo Glitter Drops "midnight sky".


 Sončnico sem izrezala iz SIZZIXove šablone.



Trgovini DARILNICA KLAVDIJA se zahvaljujem za prejeti darilni paket.



V mesecu septembru je z nami spletna trgovina



Pokukajte tudi k LiLi in Andreji ter naši septemberski gostji Nataši
in se nam pridružite s svojim izdelkom.

5 komentarjev:

  1. Andreja, čudovite so vse tri voščilnice. Sončnica pa je za piko na i. Jesen je res lepa, v vsej njeni barvni paleti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva je tale sončnica...paše na vse, doda res tisto piko na vse...poživi še tako turoben dan...polna energije, pa čeprav je na temni podlagi. Lepe...vse!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kako lep set! In sončnica je na vseh ozadjih čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito ozadje, ki si ga res lepo poživila s sončnico. Paše na vse barve :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.